Fördelar och service vid möbelköp

Leverans utan extra kostnad
Leverans utan extra kostnad
Leverans

Leveransen sker hem till dig utan några extra påslag (undantagna är eventuella tillägg för delbetalning eller betalningspaus samt postförskottsavgifter vid betalning mot efterkrav). Du betalar även för alla möbeldelar endast katalogpriset. Vid större möbler sker leveransen via en specialiserad möbelspedition med utbildad fackpersonal. Leveranstiden planeras och avtalas med dig enligt dina önskemål.

Monteringsservice
Monteringsservice
Monteringsservice

Vissa produkter är märkta med monteringsservice. Om du har valt sådana artiklar och vill utnyttja denna service, kommer produkterna att monteras av den levererande fackpersonalen på den plats du önskar. Om varor ska fästas på vägg och/eller i tak måste du, innan arbetet påbörjas och utan att bli uppmanad, informera oss om typen och dragningen av försörjningsledningar, väggars/takets bärighet samt eventuella särskilda förhållanden. Förpackningsmaterialet tas med tillbaka.

Gratis tygprovsservice
Gratis tygprovsservice
Gratis tygprovsservice

På begäran skickar vi gärna kostnadsfria tygprover av våra aktuella möbeltyger till stoppade möbler hem till dig. Beställ enkelt via vår kundservice.

Vi levererar endast testade möbler av BADER-kvalitet
BADER-kvalitetsmöbler
BADER-kvalitetsmöbler

Du kan lita på att alla våra produkter genomgår strikta kvalitetskontroller och kvalitetssäkring. Det ger dig möbler med lång livslängd – och mycket glädje av dem under lång tid.

Enkel returnering
Enkel returnering
Enkel returnering

Självklart har du full ångerrätt för alla möbeldelar. Om du vill ångra ditt köp och returnera möbler ber vi dig att endast använda originalförpackningen som är anpassad för frakt, så att varan inte skadas under returtransporten. Glöm inte att skicka tillbaka allt tillbehör. Observera: Möbler som levereras omonterade måste vid upphämtning vara nedmonterade och emballerade. Om varan skadas kan ersättning för värdeminskning komma att krävas. Använd den bifogade returetiketten och skicka varan tillbaka till oss. För varor som inte kan skickas som paket, ring oss så ordnar vi en upphämtning så snart som möjligt.

Så kontaktar du vår centrala möbelkundservice:


  • Telefon: 010 332 00 02
  • E-post: service@bader.se
  • Mån–fre: 09.00–17.00 h